Veelgestelde vragen

PRODUCTEN:

Zijn mijn producten wel op voorraad?

Zodra het product in de winkel niet meer op voorraad is, wordt dit direct aangepast op de website, zodat het product niet meer besteld kan worden. Wanneer het product is besteld kun je er vanuit gaan dat het product leverbaar is.

Zijn de productprijzen per kilo of per stuk?

Dit verschilt per product. Vlees snijden is een ambachtelijk proces. Je zult begrijpen dat het gewicht daarom heel minimaal kan afwijken. Wij proberen dat voornamelijk in jouw voordeel te beslissen. Wel zo vriendelijk.

Hoe bereid en bewaar ik mijn product?

Ieder product heeft z’n eigen bereidings- en bewaaradvies. Deze informatie vind je onderin op de pagina van het desbetreffende product.

VERZENDING:

Hoe verzenden jullie?

Wij verzenden via PostNL. Klik hier voor meer informatie over de verzendmethode.

Hoe verpakken jullie het vlees?

Het vlees is gevacümeerd. Doordat de lucht en daarmee ook de zuurstof aan de verpakking wordt ontnomen, kan het product van kleur gaan veranderen. Het roodgekleurde vlees kan bruin of groenig van kleur worden. Dit is een volkomen natuurlijk proces en laat zien dat er geen kleurstoffen of conserveringsmiddelen aan ons vlees worden toegevoegd. Zodra het product uit de vacuümverpakking wordt gehaald krijgt het z’n originele kleur weer terug. Dit kan het product geen schade toebrengen.

Waar leveren jullie allemaal?

Wij bezorgen op alle Nederlandse bezorgadressen. Bij je thuis of op je werk, alles kan.

Garanderen jullie de kwaliteit van de verzending?

Je zult begrijpen dat wij te maken hebben met het verzenden van verse producten. Hierdoor is het van belang dat je een goede afspraak maakt met onze vervoerder PostNL. Dit hebben wij zo makkelijk mogelijk voor je gemaakt. Wij garanderen dat de verpakking minimaal 24 uur op temperatuur blijft. Wij staan voor onze kwaliteit, neem daarom direct contact op, als de kwaliteit niet naar wens is.

Hoe groot zijn de tijdvakken die ik kan kiezen voor de aflevering?

Wij bezorgen op alle Nederlandse bezorgadressen. Bij je thuis of op je werk, alles kan.

Wanneer leveren jullie allemaal?

Per dag wordt bij de PostNL Checkout het verwachtte tijdvak van levering getoond. Deze tijdvakken zijn in de ochtend of middag van 3 à 4 uur. De grootte van de tijdvakken kan per regio verschillen. PostNL werkt er hard aan om de tijdvakken nog korter te maken.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Wanneer je je bestelling hebt geplaatst ontvang je een bevestigingsmail met hierin een track&trace code en link naar de website om de bestelling te volgen richting je verzendlocatie.

Wat betaal ik aan verzendkosten?

Verzenden is vanaf €70,- helemaal gratis. Vanaf €40,- betaal je €5,95. Voor kleinere bestellingen betaal je €15,- verzendkosten.

BESTELLEN & BETALEN:

Hoe kan ik betalen?

Je kan betalen met iDeal. Alle banken zijn daarin vertegenwoordigd. Ook kan je betalen met VISA, MasterCard en PayPal.

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Omdat wij verse producten versturen is het herroepingsrecht niet van toepassing. Als je de bestelling wilt annuleren, doe je dit door zo snel mogelijk telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Als de verzending is aangeboden bij PostNL, is jouw bestelling onderweg en vervalt het herroepingsrecht.